Φροντίστε το έντερο σας καθαρίστε το από τα παράσιτα

Φροντίστε το έντερο σας καθαρίστε το από τα παράσιτα

Μια ποικιλία παρασίτων μπορεί να μολύνει την εντερική οδό. Οι παρασιτικές λοιμώξεις έχουν γίνει συχνότερες με τα διεθνή ταξίδια τα τελευταία χρόνια. Δυστυχώς μπορεί να προκαλέσει ποικίλα συμπτώματα, όπως κόπωση, δυσκοιλιότητα, διάρροια, έμετο, καούρα, ρίγη, πόνο στο στομάχι ή απώλεια όρεξης.

Εάν υποψιάζεστε ότι έχετε κάποια παρασιτική μόλυνση υπάρχει ένας φυσικός τρόπος για να την αντιμετωπίσετε. Ονομάζεται καθαρισμός παρασίτων και σας συμβουλεύω θερμά να  κάνετε μια αντιπαρασιτική διατροφή για μια χρονική περίοδο για να θεραπεύσετε τον οργανισμό σας.

 

Τι είναι τα παράσιτα;

Τα παράσιτα γενικά αναπτύσσονται από την κατανάλωση μολυσμένων τροφίμων ή νερού, αλλά τα άτομα με ανισορροπία της χλωρίδας του πεπτικού, διαπερατό έντερο (leaky Gut) ή ενός εξασθενημένου ανοσοποιητικού συστήματος μπορεί να είναι πιο επιρρεπή.

Ένα παράσιτο είναι ένας οργανισμός που ζει σε έναν ξενιστή, τρέφεται και πολλαπλασιάζεται σε βάρος του. Τα παράσιτα μπορούν να προκαλέσουν μολυσματικές ασθένειες από τις οποίες κάποιες αντιμετωπίζονται εύκολα και κάποιες όχι.

Ας δούμε όμως πως μπορούμε να εξολοθρεύσουμε τα παράσιτα. Εκτιμάται ότι περίπου 50% ή περισσότεροι Αμερικανοί φέρουν παράσιτα. Το χοιρινό μπορεί να μεταφέρει παράσιτα και σκουλήκια, οπότε αν τρώτε χοιρινό με συχνότητα υπάρχει πιθανότητα να έχετε παράσιτα.

Επίσης, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, εάν έχετε πάει ποτέ σε άλλη χώρα όπως η Κίνα, η Ινδία, η Αφρική, το Μεξικό, ακόμη και ταξίδια σε μέρη όπως το Κανκούν, εάν πίνετε το νερό ή τρώτε κάποιο από τα τρόφιμά τους, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχετε κάποιο παράσιτο. Συγκεκριμένα, αν επιστρέψατε και είχατε δυσεντερία ή κάποιο πρόβλημα με το στομάχι σας στη συνέχεια - όπως κάτι που το CDC καλεί διάρροια ταξιδιώτη - είναι πολύ πιθανό να έχετε παράσιτο.

 

Ο καθαρισμός των παρασίτων

Αν οποιοδήποτε από τα παραπάνω ισχύει, τότε πρέπει να κάνετε καθαρισμό παρασίτων. Πρέπει να απαλλαγείτε από τα παράσιτα, γι’ αυτό θα σας δώσω κάποιες πρακτικές συμβουλές για το τι χρειάζεται να κάνετε όσον αφορά τη διατροφή και τα συμπληρώματα για να εξαλειφθούν τα σκουλήκια και τα παράσιτα στον οργανισμό.

1. Συμπληρώματα καθαρισμού παρασίτων

Υπάρχουν φυσικές αντιπαρασιτικές ενώσεις για να χρησιμοποιήσετε. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα προϊόν που ονομάζεται Black Walnut and Wormwood complex, το οποίο είναι αντιπαρασιτικό απόσταγμα μαύρης καρυδιάς, γαρύφαλλου και αρτεμισίας.

 

Για να δημιουργήσετε το δικό σας σκεύασμα καθαρισμού, υπάρχουν ορισμένα συμπληρώματα για την εξάλειψη παρασίτων και κάποια που μπορείτε να πάρετε σε μορφή βάμματος. Αυτά περιλαμβάνουν μαύρη καρυδιά, αψιθιά, φύλλα ελιάς και σκόρδο.

 

Εδώ είναι μια λίστα με κάποια ακόμα συμπληρώματα για το καθαρισμό των παρασίτων:

 

# 1 Black Walnut - Μαύρη καρυδιά (250 χιλιοστογραμμάρια 3 φορές ημερησίως)

-Χρησιμοποιείται για τη θεραπεία παρασίτων.

 

# 2 Αρτεμισινίνη απο το βότανο Artemia Annua L. (250mg 1 -2 κάψουλες ημερησίως)

-Είναι γνωστή για τις αντιπαρασιτικές ιδιότητές της.

 

# 3 Λάδι Ρίγανης (500 χιλιοστογραμμάρια 4 φορές ημερησίως)

Το έλαιο ρίγανης έχει αντιβακτηριακές και αντιπαρασιτικές ιδιότητες.

 

# 4 Εκχύλισμα απο τον φλοιό του δέντρου Palo Santo (πάρτε σύμφωνα με τις οδηγίες)

Έχει αντιπαρασιτικές ιδιότητες.

 

# 5 Ινουλίνη σε σκόνη ή σε σταγόνες που είναι και η πιο δυνατή μορφή.

Έχει αντιπαρασιτικές ιδιότητες και βοηθάει την ανάπτυξη των φιλικών βακτηρίων στο έντερο.

# 6 Συνδυασμός Αργινινής Ορνιθίνης και φυτικών ινών για την αποτοξίνωση των νεφρών απο την ουρία που δημιουργείτε κατα την αποπαρασίτωση αλλά και την αποσυμφόρηση του συκωτιού και του εντέρου.

 

Προτείνεται  να κάνετε περίπου δύο εβδομάδες καθαρισμό παρασίτων, λαμβάνοντας αυτά τα συμπληρώματα. Στη συνέχεια σταματήστε για μία εβδομάδα και ξεκινήστε ξανά για δύο εβδομάδες ακόμα. Η τήρηση αυτού του πρωτοκόλλου  είναι εξίσου σημαντική με τη λήψη των συμπληρωμάτων.

 

2. Aντιπαρασιτική διατροφή

Αυτό που είναι ακόμα πιο σημαντικό προκειμένου να απαλαγείτται απο τα παράσιτα αλλά και τα βακτήρια και του μύκητες που μπορούν να φέρουν αυτά τα παράσιτα ως ξενιστές ειναι να τηρείται μια δίαιτα που είναι απαλλαγμένη από τη ζάχαρη και όλους τους σπόρους.

Όταν πρόκειται να κάνετε καθαρισμό παρασίτων, προτείνεται να περιοριστεί η πρόσληψη φρούτων μερικώς ή τελείως. Αντί για ένα smoothie μούρων, πιείτε ένα smoothie καρύδας με γάλα καρύδας, σπόρους chia και σκόνη πρωτεΐνης. Για μεσημεριανό κάντε μια μεγάλη σαλάτα και για δείπνο να προετοιμάστε βιολογικό κρέας και διπλασιάστε τα λαχανικά παραμένοντας μακριά από οποιαδήποτε μορφή δημητριακών και ζάχαρης, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων.

Κάτι ακόμη άξιο αναφοράς είναι οι σπόροι κολοκύθας. Οι σπόροι κολοκύθας είναι η νούμερο 1 τροφή που σκοτώνει τα παράσιτα. Πάρτε σπόρους κολοκύθας και καταναλώστε ένα φλιτζάνι την ημέρα. Επίσης μπορείτε να ρίξετε το μισό φλυτζάνι σε ένα smoothie το πρωί και το άλλο μισό φλιτζάνι το απόγευμα ή μπορείτε να φτιάξετε βούτυρο από σπόρους κολοκύθας ρίχνοντάς τους σε ένα μίξερ μαζί με έλαιο από σπόρους κολοκύθας.

Εδώ είναι μερικές ακόμα κορυφαίες αντιπαρασιτικές τροφές:

  • Σκόρδο και κρεμμύδια - Και τα δύο βοηθάνε το ανοσοποιητικό και έχουν αντιπαρασιτικά αποτελέσματα.
  • Βότανα - Ορισμένα βότανα, όπως ρίγανη και τζίντζερ, μπορούν να έχουν αντιβακτηριακά και αντιπαρασιτικά αποτελέσματα.
  • Χυμός Papaya - Αυτός ο δραστικός χυμός έχει αντιπαρασιτικά αποτελέσματα.
  • Λάδι καρύδας - Το έλαιο καρύδας έχει αντιβακτηριακές και αντιμικροβιακές ιδιότητες.
  • Τρόφιμα πλούσια σε προβιοτικά - Η κατανάλωση πλούσιων σε προβιοτικά τροφών, όπως το κεφίρ, το λάχανο και το γιαούρτι, μπορούν να κρατήσουν τα παράσιτα υπό έλεγχο και να βελτιώσουν την υγεία του εντέρου.

Και εδώ είναι τα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε:

  • Ζάχαρη - Τροφοδοτεί τα παράσιτα και μειώνει την ανοσολογική λειτουργία.
  • Επεξεργασμένα τρόφιμα - Τα τρόφιμα που επεξεργάζονται σε μεγάλο βαθμό δεν είναι καλά για το ανοσοποιητικό.
  • Αλκοόλ - Δεν επιτρέπει τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Σιτάρι- Πολλοί σπόροι, ειδικά εκείνοι που περιέχουν γλουτένη, μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονή του εντέρου.
  • Χοιρινό - Μπορεί να μολυνθεί ιδιαίτερα από παράσιτα.

 

3. Καθαρίστε το έντερο σας

Σας προτείνω επίσης να κάνετε μερικούς, πιθανώς δύο έως τρεις, καθαρισμούς του εντέρου μία φορά την εβδομάδα για τρεις εβδομάδες.

4. Εξετάση για το διαπερατό έντερο

Η μέτρηση της ζονουλίνης στο αίμα αποτελεί έναν πολύ αξιόπιστο και σημαντικό δείκτη για το διαπερατό έντερο. Η πληροφορία αυτή θα βοηθήσει σημαντικά στην επιλογή θρεπτικών συστατικών και βοτάνων που ενισχύουν τα τοιχώματα του εντέρου.

 

Τελικές σκέψεις

Εφόσον ξεκινήσετε τα συμπληρώματα, καταργήστε τη ζάχαρη από τη διατροφή σας, καταναλώστε σπόρους κολοκύθας και ακολουθήστε αυτό το πρωτόκολλο. Αν το κάνετε αυστηρά για ένα μήνα, τότε ο οργανισμός σας θα έχει καθαρίσει από τα παράσιτα και θα αυξηθεί κατακόρυφα η ενέργεια και η ζωτικότητα σας.

Christos Tsekouras - Nutritional Therapist

Δημοσιεύτηκε στις 2018-01-15 Home, Υγεία 0 10589

Αφήστε ένα σχόλιο

Πρέπει να  είσαστε συνδεδεμένοι για να δημοσιεύσεται ένα σχόλιο.

Τελευταία σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια
Προηγούμενο
Επόμενο