Νόσος του Lyme-Μπορρελίωση

Ο αριθμός των ανθρώπων που προσβάλλονται από τη νόσο του Lyme (μπορρελίωση) έχει τετραπλασιαστεί τα τελευταία 15 χρόνια- κάτι που οδηγεί πάσχοντες και επιστήμονες να την περιγράψουν ως «την πιο σημαντική απειλή για την ανθρώπινη υγεία» της εποχής μας. Η Μπορρελίωση ή Νόσος του Lyme (Lyme Disease) είναι μια ασθένεια που προκαλείται από το βακτήριο Borrelia burgdorferi. Το βακτήριο αυτό μεταδίδεται μέσω τσιμπήματος από το τσιμπούρι Ixodes ricinus. Έχει φανεί επίσης ότι η νόσος μπορεί να μεταφερθεί και από άλλα έντομα όπως άλλα είδη τσιμπουριού, κουνούπια και πιθανά αράχνες και ψύλλους.

Συμπτώματα:
           Η μπορρελίωση εφόσον δεν αντιμετωπιστεί θεραπευτικά εξελίσσεται σε τρία στάδια: Στην 1η φάση, στο σημείο όπου δάγκωσε το τσιμπούρι αναπτύσσεται μια συμπαγής κόκκινη σκληρία από όπου εξαπλώνεται στη συνέχεια, μέσα σε ένα διάστημα 7 ημερών έως 6 εβδομάδων, μια δακτυλιοειδής κοκκινίλα που στο κέντρο της γίνεται υποκίτρινη (Bull's eye rash). Αυτή η κοκκινίλα στο δέρμα εξαπλώνεται σαν δαντέλα. Ταυτόχρονα, μπορεί να κάνουν την εμφάνιση τους συμπτώματα γρίπης, όπως πυρετός και πόνοι στα άκρα και τα κόκκαλα. Στα παιδιά πρήζονται οι λεμφαδένες στην περιοχή όπου τα έχει δαγκώσει το τσιμπούρι. Τα συμπτώματα της νόσου Lyme εξαφανίζονται, εφόσον δεν αντιμετωπιστούν θεραπευτικά, ύστερα από 2 με 3 εβδομάδες, μπορεί όμως και να επιμείνουν για μήνες. Στη 2η φάση, αρκετές εβδομάδες ως και μήνες μετά την 1η φάση, εμφανίζονται στο 10% ως 20% των περιπτώσεων φλεγμονές στον εγκέφαλο, στις αρθρώσεις, και στα νεύρα. Ακολούθως, μπορεί να εκδηλωθούν μηνιγγίτιδα, νευρική παράλυση (ως επί το πλείστον στο προσωπικό νεύρο με πάρεση των βλεφάρων και της γωνίας του στόματος) και φλεγμονή του μυοκαρδίου με καρδιακή αρρυθμία. Η 3η φάση μιας ως τότε μη θεραπευμένης μπορρελίωσης οδηγεί ύστερα από καιρό σε χρόνιους αρθριτικούς πόνους και χρόνιες επώδυνες διαταραχές αιμάτωσης στα δάχτυλα ποδιών και χεριών, τα οποία μπορεί τελικά να νεκρωθούν.

lyme

Χαρακτηριστικό κόκκινο σημείο της Μπορρελίωσης (μεταναστευτικό ερύθημα).

Συχνά είναι δύσκολο για τους επιστήμονες υγείας να διαγνώσουν τη νόσο του Lyme καθώς τα συμπτώματά της είναι παρόμοια με άλλων μολυσματικών ασθενειών ή αυτοάνοσων παθήσεων όπως η γρίπη, η αρθρίτιδα ή ο συστηματικός ερυθηματώδης λύκος. Τα συμπτώματα της νόσου μπορεί να προσομοιάζουν ακόμα και αυτά του καρκίνου.

Για να δείτε αν εμφανίζετε συμπτώματα της νόσου Lyme, κάντε τα Tεστ 1 και 2. TEST 1TEST 2

Διάγνωση:
           Η μπορρελίωση μπορεί να διαγνωσθεί με διάφορες εξετάσεις αίματος (αντισώματα). Οι συμβατικές μέθοδοι ανάλυσης αντισωμάτων περιλαμβάνουν τις δοκιμές Elisa και Western-Blot για επαλήθευση. Πλέον έχουν αναπτυχθεί πιο σύγχρονες και αξιόπιστες δοκιμές με Τ-κύτταρα όπως το Borrelia EliSpot, που χρησιμοποιείται για την ανίχνευση της λοίμωξης με Borrelia και άλλες ιικές και βακτηριακές λοιμώξεις. Με τη συμπλήρωση των συμβατικών αντισωμάτων με αυτό των σύγχρονων Τ-κυττάρων μπορεί να βελτιωθεί η συνολική ευαισθησία σε πάνω από 84%.

Το Fisiokinesis σε συνεργασία με το παγκοσμίως κορυφαίο διαγνωστικό εργαστήριο ArminLabs GmbH, σας παρέχει μια μεγάλη γκάμα εξειδικευμένων εξετάσεων, νέας γενιάς, υψηλής ευαισθησίας (High Sensitivity – Specificity),ανάμεσα τους και την εξέταση διάγνωσης της νόσου Lyme. Οι διαγνωστικές εξετάσεις της ArminLabs αποτελούν ένα σημαντικό όπλο στην σωστή διαφορο-διάγνωση & θεραπεία. Τα αποτελέσματα είναι 100% αξιόπιστα βοηθώντας τον γιατρό ή τον θεραπευτής σας να επιλέξει την κατάλληλη θεραπεία & να αξιολογήσει την εξέλιξη της.

Θεραπεία:
         Η θεραπεία γίνεται με αντιβιοτικά, —συνήθως δοξυκικλίνη για τους ενήλικες και παιδιά άνω των 8 ή αμοξυκιλλίνη για ενήλικες, παιδιά μικρότερης ηλικίας και γυναίκες που θηλάζουν— είναι η συνηθισμένη θεραπεία για την βορρελίωση στα αρχικά στάδια. Αυτό είναι συνήθως αποδοτικό αν και μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο για να θεραπευτεί πλήρως η νόσος. Παρόλα αυτά, το Borrelia burgdorferi ως σπειροχαίτη έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί ένα βιοφίλμ το οποίο εμποδίζει τα αντιβιοτικά να δράσουν. Για μια πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική θεραπεία προτείνεται ο συνδυασμός τους με φυσικές θεραπείες όπως: η στέβια, το Cumanda (εκχύλισμα του φυτού Campsiandra angustifolia) και το Samento (εκχύλισμα του φυτού Unicaria tomentosa).
         Για τη θεραπεία της νόσου Lyme και άλλων χρόνιων παθήσεων ο γιατρός Wm. Lee Cowden δημιούργησε το Cowden Support Program (CSP). Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει 14 διαφορετικά προϊόντα της Nutramedix τα οποία λαμβάνονται κυκλικά σύμφωνα με ένα καθορισμένο πρωτόκολλο.

Τα προϊόντα είναι τα εξής: Banderol, Burbur-Pinella, Cumanda, Houttuynia, Enula, Magnesium Malate, Mora, Parsley, Samento, Sealantro, Serrapeptase, Sparga, Stevia, Takuna.

Πατήστε εδώ για δείτε αναλυτικά το Cowden Support Program.

Δημοσιεύτηκε στις 2018-03-27 από Tsekouras Christos Nutritional Therapist - Health Coach Home, Υγεία 0 466

Αφήστε ένα σχόλιο

Πρέπει να  είσαστε συνδεδεμένοι για να δημοσιεύσεται ένα σχόλιο.
Προηγούμενο
Επόμενο