Quina - Microbial Defense 30ml

Φυσικό εκχύλισμα του φυτού Cinchonacalisaya με ισχυρή αντιμικροβιακή δράση. Χρησιμοποιείται παραδοσιακά για τη θεραπεία της ελονοσίας και είναι πολύ αποτελεσματικό στη θεραπεία της νόσου Lyme και άλλων συνοδών λοιμώξεων. 100% Natural & Organic!!

Περισσότερες λεπτομέρειες

Νέο

Άλλες πληροφορίες
Λεπτομέρειες:

Το QUINA/MICROBIAL DEFENSE είναι ένα εκχύλισμα που παράγεται από το φλοιό του φυτού Cinchonacalisaya (Κιγχόνη), ενός δέντρου από τη Νότια Αμερική το οποίο βρίσκεται μεταξύ 1.400 και 2.800 μέτρων πάνω από το επίπεδο της θάλασσας. Το Quina χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες από τους ντόπιους νοτιαμερικανούς για τη θεραπεία διάφορων ασθενειών συμπεριλαμβανομένων της ελονοσίας, του καρκίνου, του πυρετού, της δυσεντερίας, του τύφου, της πνευμονίας κ.α. Ήταν ένα από τα πρώτα φαρμακευτικά φυτά της Νότιας Αμερικής που έγινε γνωστό πέρα από τα όρια αυτής της ηπείρου. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη στα μέσα του 1600 και αναγνωρίστηκε από τη Βρετανική Φαρμακοποιία το 1677. Η κινίνη (quinine), ένα από τα τέσσερα αλκαλοειδή στο Quina, είναι γνωστή για τις ικανότητες της κατά της ελονοσίας και χρησιμοποιείται στα φάρμακα για τη θεραπεία της νόσου για σχεδόν 200 χρόνια. Το Quina χρησιμοποιείται επίσης από πολλούς επιστήμονες υγείας για τη θεραπεία της νόσου Lyme. Έχει φανεί ότι είναι αρκετά αποτελεσματικό για την αντιμετώπιση του βακτηρίου Borrelia burgdorferi, το οποίο και προκαλεί τη νόσο, καθώς και για την αντιμετώπιση άλλων μολύνσεων που συνδέονται με τη νόσο Lyme.

Θεραπευτικές ιδιότητες:

1. Χρησιμοποιείται ως αντιπυρετικό και έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα για τη θεραπεία της ελονοσίας.
  2. Ο φλοιός της κιγχόνης χρησιμοποιείται για τη διευκόλυνση της διαδικασίας της πέψης.
  3. Στη Νότια Αμερική χρησιμοποιείται ευρέως για τη θεραπεία του καρκίνου του ήπατος, του μαστού, του μεσεντέριου, του σπλήνα και άλλων αδένων. Επιπλέον, για την αντιμετώπιση της δυσεντερίας, της δυσπεψίας, της διάρροιας, της πνευμονίας, του τύφου κ.α.
  4. Στην Ευρώπη, εκτός από την αναγνωρισμένη χρήση του στην ελονοσία, χρησιμοποιείται επίσης για τη ρύθμιση των αρρυθμιών, της αναιμίας, των και κραμπών και σε κάποιες περιπτώσεις ως αναισθητικό.
  5. Γενικότερα, το συγκεκριμένο βότανο κατηγοριοποιείται ως εξαιρετικό αναλγητικό, αντιβακτηριδιακό, ανθελονοσιακό, αντιμικροβιακό, αντιπαρασιτικό, αντιπυρετικό, αντισηπτικό, αντισπασμωδικό, αντιικό και αντιμυκητησιακό.

Φυτοχημικάσυστατικά:

Alkaloids (quinine and cinchonidin), cinchonine, quinidine, hydrocinchonidine, quinamine, homokinchonidine, hydroquinine; quinic and cinchotannic acids, a bitter amorphous glucocide, starch and calcium-oxalate

Θρεπτικά συστατικά:

Πρωτεΐνες (proteins), φυτικές ίνες (fibers).

Οδηγίες λήψης:

Προσθέστε 1 με 30 σταγόνες σε 120 mlνερό και περιμένετε ένα λεπτό πριν το καταναλώσετε. Ξεκινήστε με 1 σταγόνα 2 φορές την ημέρες (30 λεπτά πριν τα γεύματα) και αυξήστε σταδιακά μέχρι τις 30 σταγόνες δύο φορές την ημέρα ή σύμφωνα με τις οδηγίες του θεραπευτή σας.

Να μην χρησιμοποιείται κατά την εγκυμοσύνη ή το θηλασμό. Ανακινήστε καλά πριν από κάθε χρήση.

Συστατικά:
 Calisaya bark extract.
Κλινικές μελέτες:
  • The demonstration of this product as an anti-inflammatory is important due to its potential as a new, plant-based medication, with its associated low toxicity.  Quina was demonstrated to have an anti-inflammatory effect similar to indomethacin and can be used to address inflammation from inflammatory agents such as carrageenan, as observed in animal testing and as appears in specialized literature. Allende, S, "Establishment of the potential anti-inflammatory effect of the product known as Quina, originating from NutraMedix Laboratories, LLC, Florida." Universidad de Guayaquil Dept. of Chemical Sciences, Guayaquil, Ecuador 07/26/05.
Call Us

Επικοινωνία:

Για Περισσότερες Πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε από όλη την Ελλάδα:

Σταθερό: 210 96 00 416 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 17:00)

Kινητό: 697 6670289 (Δευτέρα έως Κυριακή 10:00 με 20:00)

Write a review

Quina - Microbial Defense 30ml

Write a review

28 Άλλα προϊόντα στην ίδια κατηγορία

Πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν, αγόρασαν επίσης: