Ο Justin Bieber αποκαλύπτει ότι πάσχει από τη Νόσο του Lyme

Πρόσφατα ο γνωστός τραγουδιστής Justin Bieber αποκάλυψε ότι γιατροί διέγνωσαν ότι πάσχει της νόσου του Lyme. Τα επίμονα συμπτώματα της πάθησης μπορεί να επηρεάσουν τη σωματική και ψυχική υγεία, ακόμη και μετά από θεραπεία με αντιβιοτικά.

Η ασθένεια Lyme, μπορεί να προκαλέσει πυρετό, εξάνθημα, πόνο στις αρθρώσεις, κόπωση και νευρολογικά προβλήματα.

Ένα άλλο σύνηθες σύμπτωμα στα άτομα με τη νόσο του Lyme είναι η κατάθλιψη, η οποία μπορεί να εμφανιστεί, και να παραμείνει καθόλη την περίοδο που αντιμετωπίζεται η ασθένεια.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερημένη διάγνωση της νόσου του Lyme, ειδικά για όσους ζουν ήδη με κατάθλιψη ή άλλες ψυχικές παθήσεις.

Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης Bieber, που είναι 25 ετών, μοιράστηκε το πρόβλημα του σε μια ανάρτηση στο Instagram, όπου μίλησε για τα σχόλια που έκαναν πρόσφατα κάποιοι σχετικά με την εμφάνισή του. Είπε επίσης ότι η ασθένεια έχει επηρεάσει τη λειτουργία του εγκεφάλου του, την ενέργεια και τη γενική υγεία του.

Τα συμπτώματα της Νόσου του Lyme μπορούν να διαρκέσουν εβδομάδες ή μήνες

Η νόσος του Lyme είναι μια ασθένεια που εξαπλώνεται πλέον ταχύτατα στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη αποκτώντας διαστάσεις επιδημίας. Το βακτήριο Μπορρέλια (Borrelia Βurgdorferi) είναι το βασικό παθογόνο που δημιουργεί την λοίμωξη όμως μπορούν να υπάρχουν και συνοδά βακτήρια και ιοί όπως η Μπαρτονέλα,, ή Ερλίχια, οι ερπητοϊοί που κάνουν την θεραπεία ακόμα πιο δύσκολη και περίπλοκη.

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) υπολογίζουν ότι κάθε χρόνο 30.000 Αμερικάνοι νοσούν.

Σε πολλές περιπτώσεις ασθενών που προσβάλλονται από το βακτήριο B. burgdorferi  μετά από τσίμπημα τσιμπουριού ή άλλου αρθρόποδου αναπτύσσουν ένα κυκλικό εξάνθημα, γνωστό ως “Bulls Eye Rash” και το οποίο εμφανίζεται μέσα στον πρώτο μήνα.

Χωρίς άμεση θεραπεία, το βακτήριο μπορεί να μεταναστεύσει από την περιοχή των δαγκωμάτων σε άλλες περιοχές του σώματος, ιδιαίτερα στο νευρικό σύστημα, στην καρδιά και στις αρθρώσεις.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά επίμονων συμπτωμάτων, όπως κόπωση, νυχτερινές εφιδρώσεις, σκληρό λαιμό, κεφαλαλγία, διαταραγμένο ύπνο και κατάθλιψη. Αυτά τα συμπτώματα μπορεί να διαρκέσουν μήνες ή χρόνια.

Η κατάθλιψη είναι κοινή μεταξύ εκείνων που πάσχουν με τη Νόσο του Lyme

Τα συμπτώματα όπως το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, η κατάθλιψη, το άγχος και η θολούρα (brain fog) του εγκεφάλου είναι πολύ κοινά στη νόσο Lyme.

Οι ερευνητές έχουν καταλήξει στο ότι οι ασθενείς παρουσιάζουν αυτά τα συμπτώματα λόγω χρόνιας λοίμωξη ή λόγω αλλαγών στις συνάψεις και στην μυελίνη των εγκεφαλικών κυττάρων που προκαλούνται από τα προαναφερθέντα παθογόνα.

Post-Treatment Lyme Disease Syndrome (PTLDS)

Για τα άτομα με χρόνια νόσο του Lyme ή αλλιώς PTLDS, μπορεί να χρειαστούν πολλά χρόνια μέχρι τελικά να  λάβουν μια διάγνωση της νόσου. Πολλές φορές οι ίδιοι ασθενείς δεν θυμούνται ή δεν έχουν συνειδητοποιήσει  ότι του έχει τσιμπήσει τσιμπούρι στο παρελθόν.  Ή μπορεί και να μην αναπτύξουν ποτέ το χαρακτηριστικό εξάνθημα του Lyme. Έτσι ο γιατρός οδηγείτε σε λάθος διάγνωση περιγράφοντας στον ασθενή ότι απλά πάσχει από κατάθλιψη ή άγχος αγνοώντας το πραγματική αιτία των συμπτωμάτων.

Επίσης κάποιες  μελέτες εκτιμούν ότι το 10 έως 20 τοις εκατό των ατόμων εξακολουθούν να εμφανίζουν συμπτώματα ακόμα και μετά τη θεραπεία με αντιβιοτικά.

Έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση

Η ταχεία εξάπλωση της νόσου του Lyme και των συνοδών λοιμώξεων που μεταδίδονται με τα τσιμπούρια, είναι κάτι που μπορεί να οφείλεται στις κλιματικές αλλαγές ή στην απελπιστική μείωση βιοποικιλότητας.

Χρειάζεται ακόμα περισσότερη έρευνα για να κατανοηθεί πλήρως η σχέση μεταξύ της νόσου του Lyme και των εκατοντάδων συμπτωμάτων που παρουσιάζει. Δεν την αποκαλούν τυχαία και ως τον ‘’Μεγάλο Μιμητή’’.

Η έγκαιρη και σωστή διάγνωση παίζει καθοριστικό ρόλο γι αυτό και στο Fisiokinesis προσφέρουμε μια σειρά εξειδικευμένων εξετάσεων, νέας γενιάς, υψηλής ευαισθησίας (High Sensitivity – Specificity), για τα Tick borne ή Vector – borne diseases & των Co-infections σε συνεργασία με το παγκοσμίως κορυφαίο διαγνωστικό εργαστήριο ArminLabs GmbH. Διαβάστε περισσότερα

Επίσης το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό στις ανθρωποζωονόσους θα σας βοηθήσει με φυσικές θεραπείες βοτάνων που αντιμετωπίζουν τα συμπτώματα της νόσου χωρίς παρενέργειες. http://www.fisiokinesis.gr/lyme/

Christos Tsekouras - Nutritional Therapist

Δημοσιεύτηκε στις 2020-01-27 Home, Υγεία 0 3014

Αφήστε ένα σχόλιο

Πρέπει να  είσαστε συνδεδεμένοι για να δημοσιεύσεται ένα σχόλιο.

Τελευταία σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια